Навчальний предмет: Технології «Основи дизайну»
Тема: Дизайн інформаційних листівок за темою «Безпечний Інтернет»
Мета:
навчальна: узагальнення і систематизація знань учнів щодо безпеки в Інтернеті; формувати навички та вміння з пошуку інформації в Інтернеті, правильного використання Інтернет-ресурсів для підтримки навчального процесу;
розвивальна: залучити основи методу проектів до діяльності учнів, розвивати навички самостійної роботи; навички та вміння аналізувати, систематизувати знайдену інформацію та робити висновки:
виховувати: свідоме ставлення до Інтернет-простору; підвищувати культуру роботи з персональним комп’ютером.
Учитель: Солдатова Світлана Михайлівна
Форма звітності: розміщення текстових матеріалів на форумі сайту; оформлення інформаційного буклету.
Вітаю Вас на нашому веб-квесті!
Перед тим як сідати за свої робочі місця Ви отримали паперові картки із номером своєї групи та першою інструкцією. Запамятайте номер своєї картки, уважно слідкуй куди Ви відправляєте завдання, чи до своєї теми, чи за своїм номером. Якщо завдання не буде знайдено на своєму місці, то автоматично виникає можливість його незарахування і втрати балів.
Пам’ятка для учасників веб-квесту
Уважно ознайомтеся з темою і метою квесту.
Домовтеся про темп і графік виконання роботи з іншими учасниками Вашої міні-групи. Дотримуйтесь цього графіку.
Познайомтеся із завданнями своєї ролі.
Вивчіть список ресурсів.
Складіть план пошуку інформації.
Для отримання найповнішої інформації опрацьовуйте декілька джерел стосовно одного питання.
Оформіть свій звіт у вигляді буклету. УВАГА! У буклеті повинні бути висвітлені теоретичні питання які розглядали саме ВИ.
Познайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту.
Обговоріть результати роботи в міні-групі.
Підготуйтеся до захисту веб-квесту.
Будьте уважними та послідовними! Не копіюйте цілі статті та реферати - опрацюйте знайдену інформацію! Бажаю учпіхів!
Оцінювання робіт буде відбуватися за критеріями: ЗАВАНТАЖИТИ
Перехід до завдань (звертате увагу на групу):
1. Група Інтернет-експертів №1
2. Група Інтернет-експертів №2
3. Група Інтернет-експертів №3